vrijdag 22 december 2017

Winter Wishes

 
Goedemorgen allemaal
 
 
Vandaag mag ik hier weer een post plaatsen
Ik heb een stempel van Penny Black gebruikt; Amaryllis 40-577
 
 
Ook deze stempel kan je niet alleen met inkt bewerken maar ook met kleurpotloden.
 
Ik heb hem eerst gestempeld met Memento Summer sky, dit is een hele lichte blauwe kleur, als je er dan overheen gaat met potloden zie je de blauwe kleur niet meer
 
Hieronder dan het resultaat
 
 
Ik heb gekleurd met Polychromos van Faber Castell
 
Dit zijn de nummers
 
223 - 217 - 194 - 157 - 171 - 112 - 267 -105
 
Ik hoop dat jullie het een leuke post vinden
 
Verder wens ik jullie allemaal hele fijne Kerstdagen
 
 
 
PS, je kan ook nog meedoen met onze challenge deze word gesponsord door Craftline
 
 


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie