vrijdag 21 september 2018

Baby

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te plaatsen.
Om even in het Thema van deze maand te blijven
heb ik dit Baby kaartje voor jullie met dieren.


De Digi is van Beccy's Place.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

C530-C200-C350-C650-C670

Het Design papier komt uit het blok Forever Friends van Docrafts.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van:
Joy/Noor, Tim Holtz en Marianne Design.
Verder heb ik nog een Doilly wat wondgaas en een stukje lint gebruikt.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan met dit kaartje.
En dat jullie meedoen aan onze Challenge.
Dit kan tot 7 oktober  20.00 uur.

Een fijne dag en tot de volgende kaart!






6 opmerkingen:

  1. Oh Joukje wat een schattige kaart. Leuk die digi van speelgoedbeesten en zó mooi ingekleurd. Je hebt je kaart ook lief afgewerkt vind ik, een plaatje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje! Leuk deze digi, en mooi ingekleurd.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, lieve kaart Joukje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So adorable! I am loving the colors that you included on this card! As well as the teddy bears! Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie