donderdag 1 november 2018

Halloween.

Hallo allemaal,

Gisteren was het natuurlijk Halloween en ik had deze creatie ervoor gemaakt met een digi van Polka Doodles - Witch & Cat. Het achterste gedeelte is een Canvas doek, geverfd/bewerkt en het MDF ervoor beplakt. Verder heel veel verschillende mallen erbij gebruikt. De spookjes had ik al een keer eerder getekend/uitgeknipt en had daar natuurlijk gelijk een malletje van gemaakt, zodat ik het zelf weer opnieuw weer een keer kon gebruiken, kwam nu dus goed van pas. Hihihi.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Pompoenen, strik en deel kleding: 111 - 113 - 115 - 117 - C680.
Haar, kat, riem om de hoed en deel kleding: 232 - 199.
Bladeren en steeltjes pompoenen: 168 - 174.
Hoed en kleding: 137 - 141 - 249 - 199.
Grond: C560 - 283 - C680.
Bezem: C560 - 283 - 176.
Huid: 132 - 189 - 191.


Lichtjes nog bij de Action gekocht om er in te verwerken. Wel leuk zo, nu het snel het donker wordt en je de lichtjes aan kan doen. Geeft toch een ander sfeertje eraan. Het was alleen moeilijk om in het donker te fotograferen, toen maar zo gedaan. Kunnen jullie toch nog een beetje het sfeertje proeven. Hihihi. Deze creatie zal nog nog wel even blijven staan, tot de kerst spullen weer te voorschijn worden gehaald.


Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie