maandag 28 januari 2019

Season's Greetings

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een digi,Little church
in the snow. Een hele mooie digi die ik een keer gewonnen heb.
Ik heb een mal van Studio Light gebruikt.
Het papier is ook van Studio Light.


De andere mallen zijn van Marianne Design en Joy!crafts.
Verder nog sterretjes,veertjes,rietjes, bloemen en lint gebruikt.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

Bomen: 168 - 174 - 184
Kerk: 182 - 183 - 184 - 187
Achtergrond: 146 - 230 - 231

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.


5 opmerkingen:

  1. Gave kaart zeg! Prachtig aangekleed en supermooi gekleurd.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je dat mooi gemaakt Ina. Gaaf model en je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd vind ik. Ook de afwerking is super. Een kaart waar je blij van wordt :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart Ina! Prachtige digi en schitterend ingekleurd.... mooie details ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige winterse kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie