dinsdag 19 februari 2019

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart met de schattige digi van The Paper Shelter - Winter Fairy. Dit keer ben ik mijn map met oude scrappapieren eens ingedoken en kwam ik het mooie scrappapier van Marlolaine! tegen. Dat zijn al hele erg oude scrapvellen, maar nog steeds erg mooi om te gebruiken. Eigenlijk zonde, dat ik dat zo lang heb laten liggen. Ik heb er nog aardig wat van, dus kan voorlopig nog vooruit. Hihihi. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Bovenkleding, deel vleugels, ogen, druppels en sterren: 154.
Hoed, bond, onderjurk en deel vleugels: 154 - 155 - C680.
Haar: C560 - 283 - 177 - C680.
Bladeren: C560 - 283.
Huid: 132 - 189 - 191.
Besjes: 217.


Op de vleugels en de sneeuwvlokjes, nog wat glitters van Stickles - Star Dust op gedaan.


Ik ben benieuwd, hoe jullie mijn winterse kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

6 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie