dinsdag 5 maart 2019

Van Harte


Hallo allemaal

Vandaag weer een Reminder kaartje van mij voor de Challenge van:
Het Thema voor deze maand is:

VERJAARDAG

Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn kleinzoon Wietse die 15 maart zijn 6e verjaardag viert.

Dit is mijn uitwerking met de Digi -Party Little Dude

van Polkadoodles



In gekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.

De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid-C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600
Kleding-C540-C350-C320
Schoenen -C530
Ballonnen-C590-C430-C130-C150

Ik hoop dat jullie deze kaart ook weer leuk vinden!


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met stoere tinten voor een stoere 6-jarige !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijke maar toch stoere kaart heb je voor je kleinzoon gemaakt Joukje. Het jongetje heb je mooi ingekleurd maar wat kijkt hij sip vind je niet?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie