woensdag 24 juli 2019

Boekenlegger

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een kleursel aan jullie laten zien
wat ik gemaakt heb voor het  kleuren met potloden blog.
Recentelijk ligt dit lieve boekenwijzer kleurwaaiertje
te wachten tot ik tijd vond te kleuren.
Het ontwerp wat ik gekozen heb staat ook op de voorpagina van het boekje.
Aan de binnenkant zijn echter meerdere leuke ontwerpen te vinden.


Ik heb gekleurd met Prismacolor potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

huid: burnt ochre / peach / light peach / cream / white
haar: dark brown / chocolate / siena brown / beige
stengels en bladeren: dark green / grass green / spring green
bloemen:
pink / peach / lightpeach
crimson lake / crimson red / carmine red
black grape / daliah purple / lilac
copenhagen blue
pal vermillion / cadmium orange hue / yellowed orange
bloemenkern:
lemon yellow / spanish orange
beige / sepia / burnt ochre
jurkje: powder blue / imperial violet / rasberry
schaduwen: 80% french grey / 50 % french grey
achtergrond: charteuse / yellowed charteuse / white


Hartelijk bedankt dat jullie vandaag dit blog bezocht hebben.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

1 opmerking:

  1. Wow Marion, wat mooi gedaan zeg. Daar wordt je meteen vrolijk van.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie