zondag 22 september 2019

Make a splash

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik graag een kaartje met jullie delen
wat ik gemaakt heb met een lieve digi van Polkadoodles.
Polkadoodles was de sponsor van de challenge van augustus
en ik wilde graag een creatie laten zien met het lieve afdrukje.


Het afdrukje is ingekleurd met Prismacolor potloden.

De kleuren die ik voor deze digi gebruikt heb zijn:
Huid: Burnt ochre / peach / lightpeach / eggshel / white
Haar: Lght umber / goldenrod / yellow ochre / deco yellow / chocolate
Zeester: Chocolate / burnt ochre / pumpkin orange / orange / 
yellowed orange / yellowed ochre
Touw: Dark brown / Chocolate / Light umber / cream
Zeemeermin outfit en staart: Black cherry / Mulberry / Rose pink / white
Anker: Cool grey 90% / 70% / 50% / 30% / 20% / 10%
Luchtbellen: Caribean Sea
Vissen: Cobalt Turqoise / Aquamarine / Light aqua


Make a splash is gemaakt met mijn wordpunch.
Achter de tekst heb ik vellum gebruikt.
De blauwe achtergrond schittert in het echt, maar dat is 
altijd moeilijk vast te leggen op de foto.
De achtergrond stans is van een winkel uit de buurt.

Superbedankt dat jullie vandaag dit blog bezochten.
Graag tot de volgende keer
Liefs
Marion

1 opmerking:

  1. Wauw gaaf gedaan
    Een fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie