maandag 14 oktober 2019

Herfst

Hallo allemaal


Vandaag ben ik aan de beurt om weer een kaartje te plaatsen.
Een beetje laat maar hier is ie dan.

Het thema voor deze maand is Herfst.

Nu vind ik dat Halloween ook een beetje bij de herfst hoort, 
dus vandaag maar deze kaart.


Eigenlijk heb ik zelf niks met Halloween,
maar toch is het wel leuk om zo'n kaartje te maken.
Het is dan wel zoeken naar geschikte materialen die bij dit thema horen.
Maar denk wel dat het gelukt is!!

De leuke Digi die ik gebruikt heb is van My Besties.

En is
Ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid-C170-C550-C180
Haar-C550-C110-C540
Kleding-C250-C270-C440-C650-C670

Het Design papier is van: Bobunny en Joy/Noor
De stansen zijn van Tim Holtz- Marianne Design en Joy/Noor


Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende kaart.



3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie