maandag 18 november 2019

Kerstman ....


Hallo allemaal,

Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons gezellige blog. Vandaag mag ik een kaart laten zien en het is een gezellige kerstman geworden.  Gekleurd op kraft papier. De kerstman heb ik ingekleurd met mijn Faber Castell potloden. De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid 190-189-132-103
Baard 233-232-231- wit
Kerstmutszwart- 133-126-219-121

De mooie mal van Crea lies gebruikt en bewerkt met rode Embossingpoeder. Ik hoop dat je het weer de moeite waard vond en zou het leuk vinden als je een berichtje achter liet.

Lieve groetjes,
Petra


2 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart! En fijn dat je beschrijft wat je deed, want anders was de rode embossingpoeder me niet meteen opgevallen...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie