zondag 24 november 2019

Sneeuwklokje

Hallo allemaal,

Wat fijn dat je vandaag weer een bezoekje aan ons inspiratieblog brengt.

Ik zit op dit moment wat in mijn "bloemetjes periode" en al zoekend in mijn digi's kwam ik de set Spring Flowers van Fred she said tegen. Dit is een set waarin 4 voorjaarsbloemen (sneeuwklokje, tulp, narcis en krokus) zitten. Ze liggen inmiddels alle 4 geprint op mijn bureau. Dus jullie zullen er binnenkort vast nog wel eens eentje voorbij zien komen.

Voor vandaag koos ik voor het sneeuwklokje. Ik kleurde deze digi met mijn faber castell polychromos potloden.
De gebruikte kleuren:
Groen: 172, 165, 278, 168, 181
Bloem: 101, 270, 271
Rand: 146.

Ik vind "wit" kleuren altijd lastig. Ik koos hier voor warme "grijs" tinten. 
Om de afbeelding heb ik heel licht een blauwe rand gemaakt.

Het gebruikte papier is van Marianne design. Deze paperpad heet Winter days.
Ik gebruikte 2 stansen. De strik van Marianne design en onder de afbeelding zit een stans van Crealies.
Tot slot nog een klein tekststempeltje van Nellie Snellen.

Ik hoop dat ik je met deze kaart weer wat inspiratie heb kunnen geven. 


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi ingekleurd en mooie papiertjes gekozen ! Alles past perfect bij elkaar ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Aartje.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie