zaterdag 14 december 2019

Klaproos

Hallo allemaal,

Om even helemaal uit de kerstkaarten te zijn vandaag een kaart met een klaproos.
De afbeelding is een digi van Fred she Said en heet poppies.

Ik heb er bewust niet voor gekozen om hem in rood te kleuren wat voor een klaproos misschien wel voor de hand ligt. Maar ik vind persoonlijk rood altijd een lastige kleur om te kleuren.

Ik koos dus voor paars/roze tinten van Faber Castell
De gebruikte kleuren zijn:
bloem: 129, 128, 125, 133, 181
stelen/zaaddoosje: 179, 167, 174, 165
Bladeren: 167, 174, 165

nog even de afbeelding, voor de bloemen koos ik als schaduwtint 181 (een donker grijze kleur). Dit geeft een mooi diep effect
j

Het gebruikte papier is van Magnolia. De bloem heb ik uit flowerfoam gestanst met een stans van Elizabeth Craft. Het takje heb ik gemaakt met een stans van cheery lynn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie