maandag 2 december 2019

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te plaatsen. Het is een kerstkaart geworden, met de schattige digi van The paper Nest Dolls - Peppermint Princess Emma. Deze maand is The Paper Nest Dolls onze sponsor van de Challenge. Dit keer het thema: Winter en/of kerst. De basis van de kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Frame Elton 470.713.181. Een nieuwe mal gebruikt L.D.R.S. Creative Basics Fancy Rectangles & Layers CB105. Weer eens mijn Magnolia mallen te voorschijn gehaald.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Schoenen, deel rok, deel zuurstok, kleine strik deel grote strik/haarband: 217 - C680.
Sokken, shirt, deel grote strik, onderste strook rok en gedeelte zuurstok: 232 - 234.
Huid: 132 - 189 - 191.
Haar: C560 - C530.


Een Magnolia tag erachter verwerkt, met een kantje eraan. De sneeuwvlok heb ik met dubbelzijdige tape gedaan, zodat ik er nog wat Nuvo Pure Sheen Glitter Diamond op kon strooien. Verder nog wat bloemen en parel sneeuwvlokken erop verwerkt.


Ik zou zeggen waag een kansje om de mooie digi's van The Paper Nest Dolls te winnen. Je hebt nog een paar dagen om mee te doen.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie