zondag 22 december 2019

Santa stop here.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kerstkaart laten zien met de schattige digi van Di's digi Guiding Light. Het papier is al een oudje, die ik nog had liggen van K & Company - Let it Snow! Verder verschillende mooie mallen gebruikt. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Deel muts, deel jas, deel vogeltje: 217 - C680.
Beer en deel vogeltje: C560 - 283 - 177.
Stam kerstboom: 280 - C680 - 283.
Riem, lantaarn en neus: 234 - 199.
Licht, vlammetje en gesp: 184.
Kerstboom: 168 - 174 - C680.
Grond: 232 - 233.
Sjaal: 168 - 174.


Verder nog wat glitters van Stickles - Stardust erop gedaan. Glittert dan lekker zo, vind dat altijd wel mooi met een kerstkaart.


Denken jullie nog aan de lopende Challenge, jullie hebben nog even de tijd om iets moois te maken. Ik zou zeggen waag een kansje, want we hebben weer een leuke sponsor deze maand, Polka Doodles.

Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig en nog bedankt voor je mail, inmiddels gevonden.
    Fijne dagen Astrid.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig ingekleurde digi en zo mooi verwerkt op deze mooie kaart Astrid. Ik vind glitter ook altijd wel iets hebben op een kaart. Dat geeft er net wat feestelijks aan vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart Astrid, mooi gekleurd!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie