woensdag 12 februari 2020

Happy valentine's day - Larissa


Goedemorgen, vandaag post ik dit kaartje op mijn eigen blog en ook op het blog van Gerda Steiner designs en daarnaast ook nog op het Kleuren met potloden blog.


Deze keer heb ik een valentijns kaartje gemaakt met de BunnyFriends van Gerda Steiner Designs. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Derwent lightfast potloden en de zwarte glaze pen voor de ogen. Ik heb de afbeelding daarna uitgeknipt. Als je een dier wit wil kleuren, moet je juist kleur gaan toevoegen aan de afbeelding. Doe je dat niet, da lijkt de afbeelding heel "plat/nep". Dus bij deze konijnen heb ik gekleurd met grijs en zelfs een zwart potlood in de schaduwen om ze zo mooi echt wit te laten lijken. 
Met een hartenstans van de Hearts (CDECD0024) van Card deco essentials heb ik uit zwart-wit stippenpapier van het Spooky cute paper pack van Your next stamp een hart gestanst en die heb ik op een kaartje van rood parelmoer papier geplakt. Ik heb de konijnen daarna met foamtape op de kaart geplakt. Op een stukje wit karton heb ik een tekst van de stempelset So much to say van Clearly besotted stamps (retired) gestempeld. Met een zwarte gelpen heb ik een kader rondom de tekst getekend en daarna heb ik de tekst uitgeknipt en met foamtape op de kaart geplakt. Van wit borduurgaren heb ik een klein strikje gemaakt en die heb ik op de kaart geplakt. Ik heb de kaart daarna versierd met witte hotfix steentjes.


Ik heb de volgende potloden gebruikt:

Konijnen:
Derwent lightfast potloden Salmon, Cinnamon, Ruby earth, Cool grey Granite, Black and Derwent red

Tulp:
Derwent lightfast potloden: Derwent red, magenta, Bordeaux red, Foliage and Ivy
*********************************************************************************
STAMP: Bunny friends clear stamp from Gerda Steiner designs, So much to say from Clearly besotted stamps (retired)
COLORING MEDIUM: Derwent lightfast pencils 
PAPER: Red pearlescent cs, White cs, Spooky cute paper pack from Your next stamp
INK: Versafine clair nocturne
DIES: Hearts (CDECD0024) from Card deco essentials
ACCESSORIES: Black glaze pen, white embroidery thread, black fineliner, white hotfix gems

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie