zaterdag 14 maart 2020

Er is altijd tijd voor thee & cake.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart met de schattige digi van Di's Digi - Sweet Sugar Cube. Het mooie papier is van Craft Sensations Design Blok - Soft Romance. Ik had een gedeelte gesneden dat er kopjes en theepotten op te zien waren, maar met de sketch was er nog weinig meer van te zien. Ik heb daarom nog maar een kopje en theepot apart uitgeknipt en er boven op terug laten komen.


Een tag er nog achter verwerkt, met een leuke tekst.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Muizen en theelepel: 232 - 233 - 235 - 181.
Bloemen op het kopje: 132 - 189 - 130.
Bladeren op het kopje: 167 - 174.
Inhoud kopje: C560 - 283 - 176.
Binnenkant oren: 132 - 189.
Alles eromheen: 232.
Suikerklontjes: 231.
Snuit muisje: 199.


Op de suikerklontjes had ik nog wat Crystal Clear Sprakle aangebracht van Spectrum Noir, maar helaas niet op de foto te zien. Als je de kaart in het echt ziet, dan zijn het net echte suikerklontjes om te zien. Op een aantal blaadjes nog wat Viva Decor Gloss-Gel 000 Transparent aangebracht.


Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie