zondag 22 maart 2020

Veel liefs - Larissa


Hallo, ik ben Larissa van het blog Car-d-elicious en vandaag is het weer mijn beurt om hier op het Kleuren met potloden blog een kaartje te plaatsen. Ik heb deze keer een kaartje gemaakt met een digitale stempel van Di's digi stamps. Voor het inkleuren heb ik de no-line kleur techniek gebruikt. Dat betekent dat je de afbeelding in een licht kleur inkt stempelt of print en daarna kleur je de afbeelding in. Zo heb je dus geen zwarte lijnen rondom je afbeelding.

Ik heb op mijn kaartje de digitale stempel Easter blessings van Di's digi stamps gebruikt. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden en een witte gelpen. Ik heb de afbeelding uitgestanst met de Crea-nest-lies XXL 22 van Crealies. Daarna heb ik de afbeelding op een geel vierkant geplakt dat ik heb uitgestanst met de Crea-nest-lies XXL 34 van Crealies. Ik heb met dezelfde dies ook nog 2 vierkanten uit groen ruitjes papier van het Tiny check paper pack van My favorite things en geel karton gestanst. Nadat ik alles vierkanten op elkaar heb geplakt heb ik ze op een witte kaart geplakt. Naast de afbeelding heb ik een tekst van de stempelset Bulletjournal - Tekst diversen van Craft emotions gestempeld. Ik heb daarna de kaart versierd met zwarte hotfix steentjes.


Ik heb de volgende potloden gebruikt:

Konijn:
Polychromos potloden: 9201-182 Brown ochre, 9201-179 Bistre, 9201-280 Burnt umber, 9201-121 Pale geranium lake

Narcis, rok, strikken, gras en bloemetje:
Polychromos potloden: 9201-121 Pale geranium lake, 9201-170 May green, 9201-167 Permanent green olive, 9201-168 Earth green yellowish, 9201-278 Chrome oxide green, 9201-107 Cadmium yellow, 9201-108 Dark cadmium yellow, 9201-111 Cadmium orange, 9201-115 Dark cadmium orange

Lucht:
Polychromos potloden: 9201-145 Light phthalo blue, 9201-152 Middle phthalo blue

Boom:
Derwent coloursoft potloden: Pale Brown C530, Brown C510


*********************************************************************************
STAMP: Easter blessings from Di's digi stamps, Bulletjournal - Tekst diversen from Craft emotions
COLORING MEDIUM: Polychromos snd Derwent coloursoft pencils
PAPER: White and yellow cs, Tiny check paper pack from My favorite things
INK: Versafine clair nocturne
DIES: Crea-nest-lies XXL 22 & 34 from Crealies
ACCESSORIES:White gelpen, Black hotfix gems

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie