woensdag 20 mei 2020

Happy bee-day - Larissa


Hallo, ik ben Larissa van het blog Car-d-elicious en vandaag is het weer mijn beurt om hier op het Kleuren met potloden blog een kaartje te plaatsen. Ik heb één van de lieve beertjes van de digitale stempelset Sweet Honey Pairables van DigiDoodles Studios geprint en daarna heb ik het beertje ingekleurd met mijn Derwent lightfast potloden, de zwarte glaze pen en een witte gelpen. Ik heb de vleugels en de zwarte strepen gekleurd met de Clear Spectrum noir sparkle glitter pen. Daarna heb ik de afbeelding uitgeknipt. Op een stukje wit karton heb ik een strepen achtergrond gestempeld met de Watercolour stripes background (retired) van My favorite things. Ik heb hiervoor Wild honey Distress oxide inkt gebruikt. Daarna heb ik met de Crea-nest-lies XXL 10 van Crealies een rechthoek gestanst uit het achtergrond papier. Ik heb met de Crea-nest-lies XXL 95 van Crealies een rechthoek uit zwart karton gestanst. Ik heb de rechthoeken op elkaar geplakt en daarna heb ik ze op een witte kaart geplakt. Ik heb een cirkel uit zwart karton gestanst met de Crea-nest-lies XXL 92 van Crealies en daarna heb ik de cirkel met foamtape op mijn kaart geplakt. Ik heb de afbeelding daarna met foamtape op de kaart geplakt. Ik heb de tekst Happy bee-day uit zwart karton gestanst met de Mini alpha & number cutter dies (retired) van CC. designs en daarna heb ik de tekst onder de cirkel op de kaart geplakt. 



Derwent lightfast potloden
  • Sandstone
  • Persian orange
  • Autumn brown
  • Chocolate
  • Light aqua
  • Turquoise green
  • Sun yellow
  • Amber gold
  • Flame
  • Derwent red
  • Black
  • Salmon
  • Cinnamon

*********************************************************************************
STAMP: Sweet honey pairables from Digi doodle studios, Watercolour stripes background (retired) from My favorite things
COLORING MEDIUM: Derwent lightfast pencils
PAPER: White and black cs
INK: Wild honey Distress oxide ink
DIES: Crea-nest-lies XXL 10, 92 and 95 from Crealies, Mini alpha & number cutter dies (retired) from CC. designs 
ACCESSORIES: Black glaze pen, white gelpen, Clear Spectrum noir glitter sparkle pen

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie