maandag 15 juni 2020

Vosjes

Hallo allemaal,

vandaag mag ik, Aartje, weer een blogpost voor jullie verzorgen en ik doe dat met een stempel van Wild Rose Studio.
Deze stempel heet: Mummy Fox and baby

Ik heb hem gestempeld op een correspondentiekaartje en vervolgens ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden
De gebruikte kleuren zijn:
Vacht: 101, 106, 108, 111, 115, 118, 283, 110
Oor: 132, 131, 130
Ogen/punt staart: 270, 271, 272

Het maken van de kaart had nogal wat voeten in de aarde want ik had de stempel beneden zitten kleuren en ik dacht: ik heb zoveel papier, ik vind wel iets wat er bij past. Nou dat bleek toch een uitdaging te zijn en uiteindelijk vond ik dit oude papier waarvan ik niet meer weet van welk merk het is. Om de kaart af te maken was ik dus gehouden aan de kleine reepjes geel papier die ik vond in combinatie met het bruine vel. Goeie les dus voor de volgende keer.

Ik maakte de bloemen van foam met een stans van Elisabeth Craft en de takjes zijn gestanst mrt een stans van Cheery lynn.

Ik hoor graag of jullie mijn probleem herkennen en of je dat ook wel eens overkomt.

Fijne dag,

2 opmerkingen:

  1. Je uitdaging heeft een zeer geslaagd resultaat Aartje! Schitterende kaart in mooie warme kleuren. Het vosje is prachtig ingekleurd en je bloementoef maakt het helemaal af!
    Hahaha of het probleem herkent wordt 😂.... overkomt mij (iets te) vaak! Kasten met papier en toch wordt het dan nog een hele puzzel! Maar jij bent er zeer goed in geslaagd een goede match te vinden.
    Fijne week.
    Angelaxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie