zaterdag 4 juli 2020

Klaprozen

Hallo allemaal,

Zoals jullke inmiddels wel weten kleur ik graag bloemen. En ook vandaag heb ik weer een (CAS) kaart met bloemen voor jullie.

Vandaag zijn dat de klaprozen van Beccy's place.

Ik heb de afbeelding voor mijn doen best groot afgedrukt.

Ik heb de klaprozen ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
De gebruikte kleuren zijn:
Steel/blad: 170, 173
Bloem: 101, 111, 115, 117, 219, 217, 199

Toen het kleurwerk klaar was heb ik de afbeelding gemat op rood cardstock en dit vervolgens op een creme kleurige basiskaart verwerkt.

Om het af te maken nog een tekststempel van Craft Emotions welke ik ook matte op het rode cardstock.

Laten jullie even weten wat je er van vindt, ik lees jullie reacties altijd mrt veel plezier.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie