maandag 14 september 2020

Alle eendjes zwemmen in het water.......

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart met de schattige digi van Di's Digi Stamps - Look my new friend. Het mooie papier is van de Design Pads van Craft Sensations Nature en Soft Romance. De kaart versierd met wat eendjes en mijn favoriete vlinders van Martha Stewart. Nog wat wolkjes en de rietsigaren mochten natuurlijk ook niet ontbreken.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Sigaren en gedeelte van het net: C610 - 283 - 177 - 280.
Snavel en poten van de eend: 109- 113 - 115 - 117.
Blosje op de wang en neusje muis: 191.
Binnenkant oor muis: 132 - 189.
Muis: 232 - 233 - 234 - 181.
Bladeren: 168 - 174 - 278.
Water: 146 - 145 - 246.
Eend: 185 - 107 - 184.
Vlinder: 129.


Het label is een Crealies mal, maar ik heb het ietsje ingekort, zodat die tussen de kaart geschoven kon worden. De leuke tekst is van Marianne Design, paste goed bij deze kaart. De tekst heb ik zwart gestempeld en Clear Embospoeder erop gedaan. Helaas niet goed te zien op de foto. Ik vond het wel leuk om bij die tekst nog twee eendjes, net als op de voorkant erbij te plakken. De oogjes van de eendjes met een zwarte Identipen gedaan en de snavels met de Distress Marker Spiced Marmalade.


Op de waterdruppels heb ik nog wat Gloss-Gel 000 Transparant van Viva Decor gedaan, zodat het net echte waterdruppels lijken. Op de vlinder heb ik Spectrum Noir Sparkle Crytal Clear gedaan, helaas is dat niet op de foto te zien. In het echt zie je het goed en glinstert het mooi.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag.
Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie