donderdag 3 september 2020

Summer Lovin.

Hallo allemaal,

Nog een zomers kaartje, ook al is de zomer een beetje op z'n einde. Ik heb daar deze schattige digi van Di's Digi Stamps - Ice Cone Mice voor gebruikt. Mallen van Crealies met de stiklijntjes gebruikt, omdat het grootste formaat van het vierkant net iets te klein is, heb ik de rechthoek mal gepakt en de op maat van een vierkant gemaakt. Het is wel even passen en meten, maar het lukt wel. Op de achtergrond nog wat spetters gestempeld en toepasselijke teksten. Ik heb de smaak citroen ijs en smurfen ijs gekleurd. Hihihi. Op het design papier stond ook een citroen en vond dit wel leuk om dat kleine stukje zo ook op de kaart terug te laten komen. Het blauwe design papier op de achtergrond vond ik net op golven van het water lijken en het gele design papier de versiersels van het ijs.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Gedeelte laag ijs en versiersels op het ijs: 154.
Bovenste laag ijs: 102 - 107 - 185 - 184.
Binnenkant oren muisjes: 132 - 189.
Muizen: 232 - 233 - 235.
Deel versiersels ijs: 128.
IJshoorn: C560 - 187.


Verder nog wat spetters eronder gestempeld en in 2 hoeken een geel sterretje geplakt en onder de tekst in het midden, nog wat gekleurde rondjes.


Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie