dinsdag 24 november 2020

Winter.

 Hallo allemaal,

De 10e is weer de nieuwe Challenge van start gegaan. Het thema is dit keer: Winter/Kerst. Ik heb daar de schattige digi van Digi Colour of Love - Rory's Owl Friends voor uitgekozen. Ik heb het in de kleuren roze/grijs/wit gehouden en dit keer geen sketch gebruikt!!! Ik had het mooie Craft Sensations Designpad Mix & Match - Christmas en daar zitten prachtige vellen tussen, waar dan niet veel aan hoeft te doen, die je zo op kunt plakken. Net zoals op de achtergrond van deze kaart, zoals je kunt zien. Het lijkt dan net of er verschillende lagen papier over elkaar geplakt zit, maar dat is niet zo. Die is zo kant en klaar. De ingekleurde afbeelding gestanst met de Crealies Crea-Nest-Lies XXL CLNestXXL34 mal. Daaronder de mooie geschulpte mal van Ali. Op de afbeelding heb ik nog wat Frantage Chunky White gedaan, zodat het net lijkt of het echt sneeuwt. Bovenaan de kaart nog de mooie mal van Marianne Design Design Folders DF3439 (Celestial Stars) verwerkt. Aan beide zijden van de afbeelding ook nog een hekje met daarvoor nog een paar skies met latten erop gedaan van Joy!crafts. Natuurlijk met deze koude winterse kaart, mogen de wanten niet ontbreken, met de mooie sierlijke strik met krullen aan de bovenkant. Bovenop de strik nog een sterren embellishment geplakt.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Deel mutsen, jurk, strikken in het haar, sjaals uilen en handschoenen: C200 - 193.
Pompoenen op de mutsen, legging, sjaal meisje en uilen: C690 - 233 - 235.
Haar, laarzen en snavels uilen: 233 - 235 - 199.
Oog meisje: 232 - 233 - 235.
Poten uilen: 185 - 199.
Huid: 132 - 189 - 191.
Hekje: 232 - 233.
Ogen uilen: 185.


Zoals jullie kunnen zien, heb ik er een label tussen verwerkt, bovenaan de kaart. Ook deze mooie afbeelding van de muts zit in dit prachtige Design Pad. Ik vond die wel erg toepasselijk bij deze winterse kaart. Tussenin nog en klein stukje van de mooie mal van L.D.R.S. Creative Basics Fancy Rectangles & Layers CB105 verwerkt, zodat het een label is nu. Nog een klein stukje kant eraan vast gemaakt met een stukje wit Scrapper's Floss. 


Het bovenste stuk van de wanten, de sneeuw en de bontstukjes van de afbeelding nog wat Stickles - Star Dust gedaan. Verder de kaart nog wat versierd met wat plakparels.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn winterse kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie