zondag 16 mei 2021

Kleurrijke vlinders

Hallo allemaal,

Fijn dat je vandaag weer langs komt op ons blog. Het mooie weer van de afgelopen dagen inspireerde mij tot een vrolijke vlinderkaart.

De digi is van The Paper Shelter, één van de sponsors van onze lopende challenge. Deze digi heet Enchanting butterflies.


Ik kleurde deze digi met faber castell polychromos potloden. 

De gebruikte kleuren zijn:

Haar: 109, 187, 283

Vlinders: 156, 154, 115, 129, 119

Bloemen: 109

Topje: 154, 156

Het papier is van First Editions. Nog wat bloemen, vlindertjes en een tekst om het af te maken. Toen de kaart af was, lag het lint wat ik wilde verwerken als inspiratie voor onze challenge: lint, kant of touw nog op mijn tafel 🤔.





4 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje Aartje, helaas is het weer nu wat minder.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Aartje en zo mooi ingekleurd.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, supermooi kleurwerk. Die papiertjes heb ik ook nog, die hebben toch zo'n mooie paperpads.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie