dinsdag 22 juni 2021

Lili of the valley - Mouse with daisy - Larissa


Goedemorgen, vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te posten op het Kleuren met potloden blog. Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met de digitale stempel Little friends - Mouse with daisy van Lili of the valley. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn Polychromos potloden, de zwarte glaze pen en een witte gelpen. Ik heb de afbeelding daarna uitgeknipt. 

Met de Crea-nest-lies XXL 118 van Crealies heb ik een rechthoek uit wit karton gestanst. Hierop heb ik met het Mini cloud edges stencil van My favorite things en Tumbled glass distress inkt een wolkenachtergrond gemaakt. Ik heb het rechthoek daarna op een paarse kaart geplakt. Ik heb de afbeelding daarna met foamtape op de kaart geplakt. Onder de afbeelding heb ik een tekst gestempeld. Ik heb hiervoor een stempelset van Clearly besotted gebruikt, maar ik weet helaas niet meer precies welke set het was. Ik heb de kaart daarna nog versierd met kristallen hotfix steentjes. 


Ik heb de volgende potloden gebruikt:

Muis:
9201-132 Light flesh, 9201-189 Cinnamon, 9201-192 Indian red, 9201-178 Nougat, 9201-177 Walnut brown.

Bloem, gras en vlinder: 
9201-125 Middle purple pink, 9201-133 Magenta, 9201-168 Earth green yellowish, 9201-167 Permanent green olive, 9201-273 Warm grey IV.



*********************************************************************************
STAMP: Little friends - Mouse with daisy from Lili of the valley, ? from Clearly besotted
COLORING MEDIUM: Polychromos pencils, Distress inks
PAPER: White and purple cs
INK: Versefine clair nocturne, Tumbled glass Distress ink
DIES: Crea-nest-lies XXL 118 from Crealies
ACCESSORIES: Black glaze pen, White gelpen, Mini cloud edges stencil from My favorite things, Crystal hotfix gems

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie