vrijdag 3 september 2021

Heartfelt wishes - Polkadoodles

 Hallo daar! Ik ben Myriam, een nieuw lid van het designteam Kleuren met potloden. 

Voor mijn allereerste inspiratiepost ben ik aan de slag gegaan met de digitale stempel Bella Bear Ice Skating van Polkadoodles. Ik heb de digitale stempel als afbeelding ingevoegd in Microsoft Word en de doorzichtigheid ervan ingesteld op 80%. Dit doe je door te klikken op de afbeelding. Daarna kan je de afbeelding transparanter maken door bovenaan bij 'Doorzichtigheid' de mate van transparantie te selecteren. Je ziet dat de voorbeelden van links naar rechts steeds doorzichtiger worden.

Bella Bear heb ik ingekleurd met Prismacolor potloden. Ik heb onderstaande kleuren gebruikt:
  • Beer: PC939 Peach – PC941 Light Umber – PC935 Black – PC921 Pale Vermillion
  • Kledij: PC1023 Cloud Blue – PC904 Light Cerulean Blue – PC992 Light Aqua – PC1007 Imperial Violet
  • Hulst: PC912 Apple Green – PC913 Spring Green – PC1002 Limepeel – PC924 Crimson Red
  • Muts: PC1060 Cool Grey

Bella Bear Ice Skating Polkadoodles Handmade Christmas Card

Het vrolijke kerstpapier komt uit de bundel Winnie Christmas Papers. Het tekstje ‘Heartfelt Wishes’ heb ik digitaal geknipt uit een tekst van Helga Hippo Sentiments en is gestanst met een snijmal van Marianne Design. De papier randen zijn bewerkt met Distress Ink Walnut Stain. Verder heb ik glitter toegevoegd aan haar muts. 

Hopelijk kan ik jullie met deze kaart alvast in de kerststemming brengen. ;-)
Zijn jullie al begonnen met 't maken van kerstkaarten? 

Tot een volgende keer!
Liefs, Myriam

10 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart heb je met deze schattige digi gemaakt Myriam. Welkom in ons DT.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en kleurrijk kaartje, love it. Welkom bij ons team.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom Myriam! Wat een lieve kaart! Ik ben ook al begonnen met kerstkaarten, scheelt in december weer wat drukte. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, ik vind het ook veel minder stressvol als ik er al een aantal klaar heb.

      Verwijderen
    2. Wat een mooie binnenkomer Myriam. Welkom bij het team.
      Groetjes Aartje

      Verwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Welkom in ons team.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie