woensdag 13 oktober 2021

Kawaii Autumn Leaves - Stampers Delights

Hallo daar!

Zoals bij mijn voorbeeldkaart bij de challenge van Kleuren met potloden ging ik aan de slag met de digitale stempel Kawaii Autumn Leaves van de sponsor Stampers Delights

De afbeelding is ingekleurd met Prismacolor potloden. Ik heb volgende kleuren gebruikt:

  • Gezicht: PC927 Light Peach - PC939 Peach - PC921 Pale Vermilion - PC935 Black
  • Haren: PC941 Light Umber
  • Muts & sjaal: PC1034 Goldenrod - PC1005 Limepeel - PC912 Apple Green - PC945 Sienna Brown
  • Jas: PC944 Terra Cotta - PC925 Crimson Lake - PC937 Tuscan Red
  • Kledij: PC942 Yellow Ochre - PC904 Light Cerulean Blue
  • Laarzen: PC946 Dark Brown


In mijn knutselkast vond ik dit leuke papierblok 'Apple cider' van Imaginisce. De randen van het papier heb ik met een distress tool gerafeld en vervolgens beïnkt met Distress Ink Walnut Stain. Met een stencil van Studio Light (JMA-ES-MASK42) maakte ik inktvlekken op de kaart voor een meer 'vintage look'. De kleine blaadjes zijn gemaakt met snijmal CR1336 van Marianne Design. 

Het tekstje is een digitale stempel dat je gratis kan downloaden op mijn blog
Hopelijk heb ik jullie met deze herfstkaart kunnen inspireren. Tot een volgende keer!



3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie