zaterdag 28 mei 2022

Dog Walker - All Dressed Up

Vandaag laat ik jullie het kaartje zien dat ik maakte voor de reminder van onze challenge. Deze keer staat Dog Walker in de spotlights, gesponsord door All Dressed Up, waarvoor hartelijk dank.
 
 
Uit dessinpapier sneed ik 4 vierkantjes en matte die op iets grotere blauwe vierkantjes. Ze kwamen op een wit oplegvel en daarna op een blauwe basiskaart. Die sneed ik met een mal met een sierlijk randje uit. Alleen 2 glittersteentjes bovenaan en de digi op de kaart.

 
De digitale stempel printte ik uit op transparantie 65%. Daarna gebruikte ik de Polychromos om haar in te kleuren.

Huid 102-131-132-188-189-283
Haar 104-187-199-231-233
Tas 231-233
Jurk, laarzen 110-151-233-247
Hond 182-280-283
Konijn 129-182-189
 

digistempel Dog Walker van All Dressed Up, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, stans Crealies, papier CRAFTsensations, blauwe glittersteentjes 

Vind je het inkleuren van stempels ook zo leuk? Doe dan gezellig mee met onze challenge. Het maakt niet uit welk merk stempel je gebruikt, echte stempel of digi, zolang je maar potloden gebruikt, (maakt ook niet uit welke). Het thema is altijd: Alles Mag, dus dat is lekker makkelijk !
 

 

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi gekleurd.
    Dat haar, WAUW!!
    Wat een leuke stempel is dit, dat hondje maakte het heel lief.
    Omdat je de achtergrond rustig hebt gehouden bakt het meisje extra goed op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dit is een pareltje, zo perfect gekleurd daar kan ik alleen maar van dromen. Top kaartje !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie