vrijdag 30 september 2022

Eendjes optocht

Vandaag wil ik jullie twee kaartjes laten zien die ik heb gemaakt met digistempels van onze sponsor Lily Of The Valley. Hopelijk brengt het jullie inspiratie en/of zin om je potloden te pakken en mee te doen met onze september challenge.

 
Wil je beginnen met kleuren met potloden, maar durf je niet door alle mooie voorbeelden die je langs ziet komen op internet? Wees gerust: Iedereen kan leren kleuren, dus jij ook. Het mooie aan deze afdruk is dat de blaadjes heel klein zijn. Je hebt snel een blaadje ingekleurd. Door klein te beginnen durf je straks ook grotere stempels in te kleuren.
 
De truc is om met meerdere kleuren te kleuren. Ik begin altijd met een laagje met de lichtste kleur. Daarna ga ik er met donkerdere kleuren gedeeltelijk overheen. En onthoud: oefening baart kunst.

Voor deze kaart heb ik de volgende kleuren Faber-Castell Polychromos gebruikt:
158-165-170-266
 
Deze digistempel heet Horizontal Flower Frames.


Bij deze kaart heb ik de eendjes op een wit kaartje geprint en ingekleurd met potloden (uiteraard 🙃). Een beetje gras erbij getekend en met een blauw Te Gek Krijtje en een stencil de wolken gemaakt. De tekst is gestempeld met hotfoil, dat geeft een mooi glinsterend glansje op de kaart.

Deze digistempel heet Spring Farm Ducklings.

 
We vinden het erg leuk om jullie kleurwerk te zien. Of je nu een geoefende kleurder bent of een beginner, wij genieten van ál jullie creaties. Doe je gezellig mee en link je je kaartje bij onze huidige challenge? Dat kan hier.
 
groetjes en houdoe,
 

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie