maandag 6 februari 2023

Beehave


   Dag iedereen


Vandaag weer een kaartje van mij.  Gelukkig is mijn kaart afgeraakt want ik kan soms toch zo ‘last minute’ werken.

Ik was nog eens tussen mijn houten stempels gaan neuzen en mijn keuze viel op deze ‘beehave’ van Penny Black.  Deze stempels horen nog altijd tot m’n favorieten, zou ze weer wat meer moeten gaan gebruiken.  Gekleurd met Prismacolor potloden en het papiertje komt uit het slimline setje 'roses' van Reprint.  De hond die er zo zalig bijligt heb ik uitgestanst met 2 ovalen van Crealies CLNestXXL09 (smooth) en 125 (inverted scallop), hierbij nog een paar bloemetjes van Marianne LR0790.  De tekst vond ik hier wel goed bij passen, komt uit het mooie papierblock 'vintage romance' van Craft Sensations, hier heb ik hem met een postzegelstans uitgesneden en nogmaals gemat.  De basismal is een superkoopje van Studio light SL-ES-CD81 dat ik niet kon weerstaan, zoals meestal heb ik deze dubbel gestanst en het bovenstukje op de achterkant gerild op 5cm en tegen het voorste deel geplakt zodat ze goed kan blijven staan.  De mat in oud roze is metallic karton zoals de bloemetjes, geeft juist ietsje meer effect en tot slot nog wat organzalint door enkele gaatjes en een strikje.


Prismacolor kleuren :
Bloemen : 929
Bij : 904 - 915 - 917
Gras : 907 - 911 - 1020 - 1089
Hond : 941 - 945 - 997


Zo dat was het weer voor nu.
Voor de vlugge onder ons, waar ik zelf niet bij hoor,  kan je nog tot morgen 20u meedoen aan de huidige challenge en anders geen nood, op 10 februari start er een nieuwe challenge.


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie