vrijdag 3 februari 2023

Colour of Love en Last Minute Manda

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om creatie te laten zien. Ik heb dit keer twee kaarten gemaakt met twee verschillende sponsors, die we deze maand hebben. Ik heb voor beiden dezelfde sketch gebruikt. Bij de eerste kaart heb ik de schattige digi van Digi Colour of Love - Rory Fae voor gebruikt. De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden, maar omdat het een poosje geleden is dat ik de digi in had gekleurd, kon ik de nummers helaas niet meer terug vinden.


Voor mijn tweede kaart heb ik de schattige winterse digi van Last Minute Manda - Maxwell and Patty's Winter Adventure gebruikt.

Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden:

Hoed en tak sneeuwpop: 232 - 234 - 235 - 199.
Sjaal, deel muts en neusgaten:232 - 234 - 235.
Varken en wortel sneeuwpop: 132 - 189 - 130.

Wil je ook kans maken om één van de digi's van deze sponsors te winnen, kun je nog gezellig meedoen tot en met 7 februari 20.00 uur.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaarten vinden!!! Verder wens ik jullie een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie