zondag 19 maart 2023

Cupcake Buddy

  Hallo hallo



Vandaag weer mijn beurt om een kaartje te showen.
Ik heb gekozen voor de supermooie beer 'cupcake Buddy' van Di’s digi design, zij is één van de prijzensponsors voor deze maand.  Buddy is gekleurd met Derwent Chromaflow kleurpotloden.

Groene basiskaart, witte opleg met hierop een metallic roze kader (Whimsy stamps, wonky window 1).  Bijpassende papiertjes uitgezocht, neen eigenlijk werk ik andersom, eerst papier kiezen en proberen te kleuren naargelang het papier.  De 2 tekstjes komen uit hetzelfde setje van Marianne design CS0987.  Omdat ik op zoek was naar een stempel die in het vakje zou passen, ben ik uit het oog verloren dat het hier eigenlijk om cupcakes gaat en geen taart .  Op de icing van de cupcake nog wat glossy accents gedaan zo lijkt het net echt (wel niet te zien op deze foto) en de stipjes met witte gel pen benadrukt.


Voor de beer heb ik ook bruin 8750/11 van Koh-I-Noor gebruikt.
Dat is mijn meest gebruikte bruintint van alle potloden die ik heb.
Derwent chromaflow :
beer + cake : Dijon 1850
glazuur : pink heather 0930 - blush pink 0800
kers : pure red 0510  -  scarlet 0500
groen : eucalyptus 1510 - cactus 1530 - grass green 1800
pakje : hot pink 0810  - magenta 0900


De huidige challenge loopt nog tot 7 april 20u en alles mag dus waag je kans !

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is het. Heel mooie vakjesstans, nog niet eerder gezien. En natuurlijk mooi kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie