donderdag 16 maart 2023

Van Harte Gefeliciteerd.

 Hallo allemaal,

De 10e is weer de nieuwe Challenge begonnen en ik ben aan de slag gegaan met de schattige digi My Besties - Adorable Sweetheart Lil Kricket Besties Doll 9. Ik heb er een fleurige kaart mee gemaakt. Voor de basis van de kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo Shape Art Lori 470.487.124 gebruikt. 


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Oog, kort broekje, rand muts en deel mok: 189 - 131 - 190.
Deel muts, jurk, slobsok, rietje, hartje op mok en bloem: 
Haar en schoen: C560 - 283 - 177 - C680.
Huid: 132 - 189 - 191.
Slagroom: 232.


Op de hartjes heb ik nog wat Glossy accents gedaan, geeft een mooi effect. Verder de kaart nog versierd met wat bloemen en houten vlinders met strass steentjes erbovenop.


Je kunt nog gezellig met de Challenge meedoen tot 7 april 20.00 uur.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie