dinsdag 6 juni 2023

Digi stempel Connie Fong

 Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.Ik ben aan de slag gegaan met
een digi van Connie Fong. Ik heb deze digi al heel lang liggen maar was er nog niet aan toe
gekomen om die te gaan gebruiken. 
Het papier wat ik heb gebruikt is van Joy!crafts,with love. De blaadjes onder de bloementoef
zijn van Marianne Design.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden en Derwent Lifhtfast potloden:

Grote bloemen: 119 - 123 - 128 - 129 - 233
Kleine bloemen: 136 - 139 - 160
                            Wild lavender - Violet - Fleather
Bladeren: 168 - 173 - 174 
                 Folliage - Forest - Olive Earth

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mij kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer. 


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie