woensdag 16 maart 2022

Turtle Love - Polkadoodles

Hoihoi!

Kijk jij ook al uit naar de lente? Deze schattige schildpad kan niet wachten op de bloemen, de bijtjes en de zon die zich - hopelijk! - veel meer laat zien. 

De digitale stempel Turtle Love heb ik afgedrukt in Microsoft Word op een correspondentiekaartje van de Hema met 80% transparantie zodat de lijnen zeer licht zijn. Nadat ik de afbeelding heb ingekleurd met Prismacolor kleurpotloden lijkt het alsof er geen lijnen zijn (no line coloring). Ik heb volgende kleuren gebruikt:

  • Schildpad: PC1006 Parrot Green – PC1005 Limepeel – PC1084 Ginger Root – PC997 Beige – PC941 Light Umber – PC935 Black
  • Rots (tussen de grassprieten): PC1060 20% Cool Grey – PC 1063 50% Cool Grey

Het vrolijke papier is afkomstig van de bundel Winnie Lets Hang Out. De papier randen heb ik distressed (gerafeld) en beïnkt met Distress Ink walnut stain. Het tekstje komt uit de collectie Love Always Sentiments

Voor het gras gebruikte ik een snijmal van Joy Crafts (6002/1429) en de kleine bloemetjes zijn gemaakt met een snijmal van Marianne Design (COL1504). Met een stencil en Distress Ink old paper creëerde ik de achtergrond die je achter de schildpad ziet. 

Handmade card with digital stamp Turtle Love from Polkadoodles

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie