woensdag 22 november 2017

Lief

hallo allemaal,

Tussen alle kerstkaarten door plaats ik vandaag iets heel anders. Onlangs trouwde mijn nichtje en daar moest natuurlijk een kaart voor komen. Gewoon geld in een envelop is zo kaal, dus een leuke kaart erbij geeft veel leuker.



Ik koos voor een lieve afbeelding van Lili of the Valley. Ik vind die stempels altijd erg leuk.

Ik kleurde de stempel in met Faber Castell Polychromos potloden.
de gebruikte kleuren zijn:
huid: 132, 189, 131
overhemd: 162, 161
Broek: 181, 199
Haar jongen: 182, 180, 179, 178
schoenen jongen: 182, 180, 179, 178
Jurk: 119, 129
vestje: 162, 161
haar meisje: 182, 180, 179, 178
hoedje: 185, 183, 180, 179
schoenen meisje: 181
Gras: 171, 166, 161, 174
bloem: 129

Het papier is van First Edition. De gebruikte stans is van Amy Design. Het kleine tekststempeltje is van Craft Emotions en is uitgestanst met een stans van Whimsy.

Ik hoop dat ik jullie vandaag weer heb kunnen inspireren. En als je een reactie achterlaat, maak je me heel blij.


3 opmerkingen:

  1. Een heel schattig kaartje en dat geeft zéker veel leuker dan alleen een kale envelop. Mooi gekleurd en mooi papier gebruikt....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een kaart Aartje! Enveloppe met inhoud én kaart is dubbel zo leuk geven én krijgen (zeker als het een eigengemaakte kaart is).... dus ook bij een trouwerij :). De stempels van LOTV zijn inderdaad schattig.... heb er zelf ook een aantal. Zal ze dinsdag meenemen :).
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schat van een kaartje...inderdaad de LOTV tjes zijn zo leuk.
    Papier is ook geweldig met al die kleine hartjes..
    Veel leuker geven dan een witte envelop.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie