maandag 4 december 2017

Life is a Journey.

Hallo allemaal,

Vandaag eens heel wat anders, ik ben eerst met Distress Ink aan de gang gegaan. Het model van de kaart is van Dutch Doobadoo Shape Art Frames 470.713.122. Eerst de kleuren van de Distress Ink die ik wilde gebruiken op het Cardstock aangebracht met de Blending Tools. Nog wat waterdruppels erop laten vallen en deze droog gedept met een stukje keukenrol. Geeft een leuk/mooi effect op het papier. Daarna met verschillende Poly Besa stencils aan de gang gegaan en nog wat structuurpasta aangebracht. Geeft een leuk/mooi effect. De giraffe ingekleurd, uitgeknipt en erbovenop geplakt.


De stempelafdruk van de Giraffe, is van de Clear Stamps Out of Africa. De Giraffe ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

C560 - C580 - 283.


De kaart verder nog wat versierd met andere producten. Met een witte Posca pen nog wat witte stipjes, streepjes en kruisjes erop getekend.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!!Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie