vrijdag 8 december 2017

Warm Wishes

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.
Ik heb daarvoor de sneeuwbol van Dutch Doobadoo gebruikt.



Ik heb de sneeuwbol overgetrokken op kraftpapier en langs de
randen heb ik wat gesso gesmeerd.
De stempel die ik gebruikt heb is van Magnolia, Old Swedisch Church.
Op de stempel heb ik wat foam ball clay gebruikt,voor een winters effect.
De stansen die ik heb gebruikt zijn van Magnolia en Marianne Design.
Bovenaan de kaart een strik gemaakt en er een bedel aangehangen en
wat dennenappeltjes geplakt. 
De label en het designpapier zijn van Studio Light.

Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

146 - 178 - 181 - 233 - 271 - 280 - 283

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Weer bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie