donderdag 22 februari 2018

B-day

Hallo allemaal,

Op 10 februari is er weer een nieuwe challenge begonnen
bij Kleuren met potloden. Deze keer is het thema: Bingokaart.
Ik ben aan de slag gegaan met een digi van The Paper Shelter,
Monique. Weer een erge leuke digi.Ik heb van de bingokaart
de bovenste lijn gepakt: Bloemen-brads-kraft.





Ik heb een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het papier is van Maja Design. Ik heb verschillende mallen
gebruikt Joy!crafts en Marianne design.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid:131 -132 - 189 - 190
Oog:152
Haar: 179 - 182
Jas,schoenen,sjaal,legging: 140 -146 - 246
Achtergrond:172 - 231


Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.




3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie