woensdag 10 oktober 2018

Challenge oktober: Herfst

Hallo lieve blogvolgers,

De afgelopen maand is weer omgevlogen en het is dus ook alweer tijd voor een nieuwe challenge.
Maar voordat we overgaan naar de nieuwe challenge is het eerst tijd voor de winnaar en de top 3 van vorige maand.

De winaar van de prijs gesponsord door Di's Digi Stamps is geworden



Nr.18 GerJanne



Van harte gefeliciteerd. Wil je contact met ons opnemen via de email in de zijbalk.

En dan nu onze top 3.
Nr. 6 Miranda
 Nr. 12 Larissa
Nr. 26 Jolanda

Van harte gefeliciteerd. Jullie mogen de top 3 batch meenemen voor jullie blog

En dan nu over naar de nieuwe challenge. Nu de bladeren weer beginnen te kleuren en de dagen al weer wat korter worden is het tijd voor het thema: herfst

De Sponsor is deze maand The Paper Shelter





Ons DT Team is aan de slag gegaan om jullie van inspiratie te voorzien en ik denk dat dat met deze prachtige voorbeelden goed gelukt is.













Je kunt je kaart insturen tot 7 november 20:00 uur. We hopen weer op vele mooie kaarten.







4 opmerkingen:

  1. Net mijn kaartje geplaatst. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik heb misschien niet een herfst plaatje gebruikt, maar wel de kleuren van de Herfst, hopelijk telt dat ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf! Die digi's zijn erg leuk. Dank jullie wel.
    Ik stuur een mailtje! Ook de top 3 winnaars proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet ik te zeggen dat de voorbeelden prachtig zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for the challenge. Lovely work by the design team.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie