dinsdag 9 april 2019

Happy Birthday.

Hallo allemaal,

Iemand had aan me gevraagd of ik een jongens kaart wilde maken, voor een jongen die van voetbal houd. Ik heb daar de leuke digi Polka Doodles - Little Dude - Football-Soccer voor gebruikt. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Broek: C380 - 155 - 246 - C680.
Haar: C560 - 283 - 177 - C680.
Bal en voetbalschoenen: 199.
Scheidsrechter fluit: 233.
Deel shirt: 113 - 115.
Huid: 132 - 189.


De basis van de kaart is een Dutch Doobadoo Dutch Card Art Happy Birthday en een Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Flag. Het papier komt uit de Paper Bloccen van Cool Dudes.


Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie