zaterdag 18 januari 2020

Season's Greetings

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien.
Ik heb deze keer een stempel van Studio Light gebruikt.
De stempel komt uit de collectie Winter Days,nr 311.


De mal die ik gebruikt heb is ook van Studio Light.
Ik heb de mal twee keer uitgestansd uit cardstock en
een keer uit het designpapier van Maja.
Verder nog twee keer een bloementoef gemaakt.
Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden.

Ik heb deze nummers gebruikt:

Blaadjes: 172 - 174 - 181 - 183 - 267
Takken: 180 - 263
Bessen: 142 - 194 - 225
Achtergrond: 146 - 172 - 231 - 233

Op de besjes heb ik met een witte gel pen stippen aan gebracht

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie