dinsdag 14 april 2020

Hey Chickie

Hallo allemaal,

Voor mij staat voorjaar voor frisse groene kleuren en jonge diertjes. Minn vader heeft altijd kippen en eenden en wat is er dan leuker dan jonge kuikentjes.
Het thema van onze challenge is deze maand ook voorjaar, dus misschien wat inspiratie voor je.


Onlangs liep ik mijn stempels eens door en kwam ik een leuke set van the Alley Way Spring has sprung tegen. Een leuke voorjaarsset met o.a. dit grappige kuikentje. Ook de tekststempel komt van deze set.

Ik heb het kuiken natuurlijk gekleurd met Faber Castell potloden en de gebruikte kleuren zijn:
Kuiken: 102, 106, 107, 184, 268
Poten: 111, 113

Ik heb nadat ik het kuiken gekleurd had uitgeknipt en vervolgens 3 cirkels gestempeld met een set van Joy!Crafts. Deze ook weer uitgeknipt en op de kaart geplakt. Het kuiken er met wat 3d foam bovenop. Verder alleen nog de tekststempel en mijn cas-kaartje was klaar.

Pas goed op jezelf.


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie