zondag 3 april 2022

Some Bunny Special.

Hallo allemaal,

De 10e maart is weer de nieuwe Challenge van start gegaan, met het thema: Alles Mag. Eén van de sponsors is Di's Digi Stamps en ik ben aan de slag gegaan met de schattige digi Some Bunny Special. Ik heb er een voorjaarskaart van gemaakt en lekkere frisse kleuren voor gebruikt. 


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Binnenkant oor en onderkant voetzool: 132 - 189.
Bloemen en shirt: 129 - 123.
Bunny: C560 - 283 - 283.
Bladeren: 168 - 174.
Snuit: 199.


Op het snuitje heb ik nog wat Viva Decor Gloss - Gel Transparent 000 gedaan en het vogelhuisje heb ik bewerkt met Clear Embospoeder.


Je kunt je kaart nog inleveren tot 7 april 20.00 uur. Ik zou zeggen, waag een kansje om één van de mooie prijzen te winnen.

Verder wens ik jullie een fijne zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met super super lieve digi. Mooi van kleur, love het stippenpapier ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie