zaterdag 13 juli 2024

Yow!

 The Paper Shelter is één van de sponsoren van onze lopende challenge.
Ik heb gekozen voor de digi 'Swag' om een jongenskaart mee te maken.
Ik heb het stoere manneke ingekleurd met Prismacolor Premier kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
pet: 933-902-902   1012   935
haar: 1012-923
huid: 927-1092
bril: 933-901   1006-907
t-shirt: 1006-907
sieraden: 915
jack: 923-924   935
broek: 933-902-901
schoenen: 923-924   935

Meer details vind je op Mijn Hobbyhonk.
Kleur je ook zo graag met kleurpotloden, doe dan deze maand gezellig mee met onze challenge en maak kans op geweldige prijzen; waaronder The Paper Shelter.

Dankjewel voor je bezoekje aan ons blog en een hele fijne dag gewenst.

6 opmerkingen:

  1. Wat kleur jij toch PRACHTIG.
    Zo mooi, al die schaduwen en lichtinval.
    Heel leuk kaartje. (Is dit soms een oude sketch van Cheerful Sketches? Ik zie er wat bekends in)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geweldige gave kaart, toppie.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your Prismacolor Premier coloring of the cool guy is fantastic! The shading and color choices really bring out the details, from his hair and skin tones to the vibrant colors of his t-shirt and accessories. It's clear you've mastered using colored pencils to create depth and realism in your artwork. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave kaart Angela !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie