dinsdag 20 augustus 2024

Canadian Beavers.

  Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een herfstkaart die ik wil laten zien, met de schattige digi van RAM Stamps - Canadian BeaversRAM Stamps is één van de sponsors van deze maand. Voor de kaart heb ik 2 Designpads met elkaar gecombineerd. Ik zag een vel met bomen erin zitten en dacht, die ga ik hierbij gebruiken, wel zo leuk met deze schattige bevers ervoor. Op het achterste vel nog wat stempelafdrukken gemaakt, vond het wel een beetje op houtnerven lijken. Op de ogen en de snuitjes heb ik het met de Sakura Gelly Roller - Glaze 3D - Glossy Zwart gemaakt. Geeft altijd toch een mooier effect eraan. Op de ogen, toen het droog was, met de Uni Posca pen Wit 0,7mm, nog witte stipjes gezet. De digi uitgeknipt en de blaadjes zo opgeplakt dat het net lijkt of ze uit de bomen komen gevallen. Aan de rechterkant nog wat Hot Fix Deco erop geplakt en als laatste kon een houten blaadje natuurlijk niet ontbreken. 


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Stok en boomstam: C560 - 176 - 175.
Bladeren: 168 - 174 - 267.
Bevers: C560 - 283.


Wil je ook kans maken om een leuke prijs te winnen van één van onze sponsors deze maand, dan heb je nog t/m 6 september 20.00 uur de tijd om je kaart te plaatsen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie