maandag 28 oktober 2024

85

 Hallo allemaal,


Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met de één van de 6 superlieve digis "Flower Mouse" van Last Minute Manda.


Het papier dat ik heb gebruikt, is van StudioLight (PPSL50). De nummer stempels (85) zijn van Leane Creatief (number balloons) en de tekststempel is van Carlijn Design (CDST-0069 Gefeliciteerd Hoera). De snijmallen zijn van My Favorite Things (MFT-0849 "7 stitched circles") en van Carlijn Design (CDSN-0079 Vierkanten). De randen van de onderdelen heb ik met Tim Holtz distress ink bewerkt (Victorian Velvet).

De digi heb ik ingekleurd met Faber-Castell Polychromos potloden:
bloem: 168 - 135 - 129 - 132
muis: 270 - 271 - 272 - 273 - 274 - 275 - 132
wangen: 132 - 129
binnenkant oren: 129 - 132 - 135

De kaart is voor mijn schoonmoeder, die over een paar dagen 85 jaar wordt. Zij maakte zelf eerder ook altijd kaarten, dus ik denk dat ze deze kaart wel kan waarderen 😉.

Fijne dag!



3 opmerkingen:

  1. Dat je schoonmoeder deze schitterende kaart zal waarderen lijdt geen twijfel Sandra; wat een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een plaatje dus als "ex-kaartenmaakster" zal je moeder deze mooie kaart zeker waarderen Sandra.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie