dinsdag 31 augustus 2010

Challenge #09

Hallo allemaal, iets later dan gepland gaan we van start met een nieuwe challenge. Natuurlijk niet voordat we de winnaar bekend hebben gemaakt van CH nr #08, waarbij alles mocht. Leuk is het elke keer al jullie schitterende inzendingen weer te mogen bekijken, prachtige kaarten zitten er tussen zeg!
Maar zoals altijd is er maar 1 winnaar en dat is deze keer nr..................... 30 Anja Schitterend is je kaart, van harte gefeliciteerd! mail even je adres naar Derwents@live.nl en je krijgt de waardebon toegestuurd t.w.v. 15 euro.

Nu weer tijd voor Challenge nr#09. Wat willen wij zien, dat is deze keer zwart, wit en een kleur naar keuze erbij toegevoegd.

De prijs die je deze keer kunt winnen is een verrassingspakket samengesteld door ons DT-team, dus wat het precies gaat worden blijft nog even een verrassing.
Ook willen wij de volgende winnaar vragen om een maand lang bij ons Gast-designer te zijn.

Het team heeft alvast wat prachtige voorbeelden voor jullie gemaakt:
Nicole:

Annemiek:

Dina:
Ellen:

Thea:


Wil je ook meedoen aan onze challenge, vul dan hieronder bij Mr. Linky je naam in en kopieer de url naar je kaart. Heb je geen blog? geen probleem dan kun je gewoon met ons meedoen door je kaart te mailen naar: derwents@live.nl Wij zorgen er dan voor dat je kaart op dit blog geplaatst word. Op maandag 13 september maken wij de winnaar bekend en gaat de volgende challenge weer van start! Heel veel succes allemaal en natuurlijk zijn we reuze benieuwd naar jullie schitterende creaties!
Ook hebben wij al zowat het aantal volgers van 400 bereikt. Natuurlijk laten we dit niet ongemerkt voorbij gaan. Houd dus goed het blog in de gaten voor een leuk kadootje..... Meer info volgt hier nog over!
Liefs Team Derwent











Paula:
Esthelle:

15 opmerkingen:

  1. prachtige kaarten meiden
    challenge nr 8 winaar gefeliciteerd meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOH vind dit helemaal gaaf.En nogmaals bedankt dames dat ik heb gewonnen.Ga zo een mail sturen.Op naar de volgende challenge;o)
    Gr Anja;o)
    Enne ik wil ook wel gastdesigner zijn hoor,hihi.
    Doeiii.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Anja! Ik ben zo te zien de eerste met een inzending, wel met een mindere "reden" van maken! Vond het wel een "lastige" opdracht! Ik werk nog niet veel met zwart-wit en maar 1 kleurtje meer, maar wel inspirerend om te proberen! ik ben benieuwd naar de overige inzendingen!

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige uitdaging meiden
    ik heb net mijn kaart geplaatst
    ik ben benieuwd hoe jullie het vinden
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps !!!! de eerste link is verkeerd ;(
    Ja is lang geleden dat ik heb meegedaan met
    een challenge , wens iedereen succes met de
    challenge .
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten allemaal, heel mooi!
    Ik ga zeker proberen om mee te doen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. /super leuk dat jullie dit mogelijk maken ik doe graag mee.

    gr Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge heb ook een poging gewaagd.

    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb ook weer eens een poging gewaagd
    niet geschoten is altijd mis
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou mijn kaartje staat op mijn blog hoor
    Ik heb mijn best gedaan
    Leuke kleuren opdracht trouwens
    groetjes christien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn bijdrage voor challenge nr 9 staat op m'n blog.Leuk om elke keer weer mee te doen.
    Zo maak je ook eens andere kaarten dan je gewent bent. Bepaalde kleuren gebruik ik bijna nooit.
    Bedankt Team, om steeds weer wat te verzinnen.

    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge, heb met plezier aan het kaartje gewerkt.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke challengeom aan me te doen!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke opdracht om te doen. Ik heb even zitten stoeien met de kleuren maar heb uiteindelijk voor paars gekozen. Het is een hip geboortekaartje geworden.

    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te zien wat iedereen heeft gemaakt voor deze challenge! Ook mijn bijdrage is bij mr. Linky gepost! vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie