maandag 13 september 2010

Challenge nr #10

Hallo lieve bloggers. Eindelijk kunnen we een bericht plaatsen vandaag. Diverse pogingen gedaan maar het wilde telkens niet lukken. Het is weer tijd voor Challenge nr. #10. Wat hebben jullie weer je best gedaan op het zwart/wit zeg! Hele mooie creaties zijn er gemaakt en super gekleurd!! Complimenten voor iedereen van het hele team! Maar 1 kaart is de winnaar, en dat is deze keer nr 21................................ Joukje
Van harte gefeliciteerd! mail even je adres naar: derwents@live.nl en je prijs komt zo snel mogelijk naar je toe!
Nu weer tijd alweer voor nr #10, wat gaat de tijd toch snel.
Wat willen wij deze keer?
Een mooie kaart met daarop een ingekleurd afdrukje met de Derwents van een bloem.
En wat kun je winnen deze keer:
Dat is een schitterend bosje bloemen ter beschikking gesteld door Annemiek. Erg bedankt hiervoor!!

Natuurlijk zijn we benieuwd wat jullie daarvan gaan maken!
Het team heeft ook wat voorbeelden voor jullie gemaakt:

Thea:

Dina:


Nicole:
Ellen:

Annemiek:
Angelique:

align="center">
Jullie kunnen meedoen aan deze challenge tot en met dinsdag 28 September. Woensdag zullen wij dan de winnaar bekend maken en de nieuwe challenge gaan verklappen.
Vul je naam in bij Mr. Linky en link je kaartje!
Ook als je geen blog hebt kun je gewoon met ons meedoen. Mail dan even je kaart naar: derwents@live.nl en dan zetten wij het erop voor je!
Nog even dit, tjee wat een berg volgers hebben we er weer bij gekregen, heel erg bedankt allemaal voor alle leuke reacties op de candy, en dat jullie zo enthousiast zijn over dit blog, super!!
Succes allemaal!!


Esthelle:

11 opmerkingen:

  1. Hallo dames, er ging bij mij het een en ander mis en nu staat mijn naam bij challenge nr. 10, maar ik heb helemaal geen kaartje (durf gewoon niet) Ikzelf kan mijn naam niet verwijderen, zouden jullie dat willen doen?? Sorry voor het ongemak.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten zijn er gemaakt meiden!

    Ik heb net een kaartje geplaatst op blogger, dus kan meteen mee doen hihi!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties allemaal. Een hele leuke challenge, ik ga zeker meedoen (als de tijd het toelaat!).
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joukje gefeliciteerd meis
    mooie kaarten hebbem jullie weer gemaakt
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen

    Bedankt, dat mijn kaart is uitgekozen als winnaar,ik bloos ervan.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb mijn kaart op mijn blog gezet,ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik heb weer eens een kaartje voor de challenge gemaakt.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor het eerst een kaartje geplaatst op deze manier. Ik heb namelijk geen blog of eigen site.

    Hopelijk valt mijn kaart in de smaak.

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn bijdrage aan de challenge nr 10 heb ik op m'n blog geplaatst.

    Fijne zondag verder Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke uitdaging waar ik natuurlijk aan mee wilde doen nu ik een prachtige stempel van een klaproos heb gekocht.....!
    Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden!

    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaart heeft Esthelle gemaakt en via mail gestuurd. Op deze manier even m'n complimenten doorgeven.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie