dinsdag 28 september 2010

Challenge nr #11

De nieuwe Challenge gaat weer van start. Wij willen iedereen die mee heeft gedaan met de vorige Challenge heel erg bedanken, en complimenten maken voor alle prachtige kaarten! Super, schitterende bloemen zijn er voorbij gekomen!
Maar de winnaar....... Deze keer is dat geworden:

nr. 23 ..... Welmoed.

Prachtig is je kaart zeg!! Van harte gefeliciteerd. Mail even je adres naar derwents@live.nl en het boeket bloemen komt zo snel mogelijk naar je toe!
Ook mag jij voor de volgende Challenge gastdesigner zijn!
Nu tijd voor de nieuwe Challenge.
Wat willen wij zien.....
Een herfstkaart met als hoofdkleuren de kleuren BRUIN en GROEN
Wat kun je winnen deze keer:
Dat is een prachtig samengesteld Scrappakket aangeboden door:


Het team heeft weer voorbeelden voor jullie gemaakt:

Angelique:

Nicole:
Dina:

Annemiek:Ellen:
Thea:

Je kunt meedoen aan deze challenge tot en met dinsdag 12 Oktober.
Heb je geen blog, mail dan je kaart naar derwents@live.nl en dan zetten wij het er voor je op!
Veel succes allemaal en uhh maak er iets moois van!

Liefs Team Derwents
Esthelle:
Ank:










16 opmerkingen:

  1. Wow, ik las net op mijn blog de hint dat ik de challenge gewonnen heb..is dat even super zeg!Een prachtig bos bloemen gewonnen! (en gastdesigner zijn...spannend!) Bedankt team van het derwent blog!
    vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jullie kaarten zijn weer schitterend meiden
    mooie kleur combi
    welmoed gefeliciteerd meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor!
    Ik ben ook helemaal fan van inkeuren met de Derwentjes en het lijkt me leuk een keertje met de challenges mee te doen, gewoon voor de LOL, maar ben pas een nieuwe blogger, en ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken.
    Misschien dat iemand me dat kan vertellen??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De herfstkleuren zijn fantastisch. En de kaarten zijn ook ontzettend mooi geworden.

    Groetjes,
    Anita Blokzijl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was een leuke challenge, ben nog altijd flieft op mn Derwentjes dus heb de smaak te pakken.
    Thank's voor de inspiratie
    Liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge weer en ook ik heb weer meegedaan.
    En wat heeft het team ook weer mooie kaarten gemaakt supppper

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woeptidoe!
    mooie chalange!
    geeft een beetje het vintage idee maar ook het herfst!
    ik heb weer mee gedaan!
    ik vindt het geweldig dat jullie kleuren gebruiken in plaats van een skets!

    kuss sam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ein schönes Thema...
    Mädels, eure Karte sind *alle* wunderschön!!

    Ganz liebe Grüße
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    jullie hebben een leuk blog met een leuke challenge. Nu heb ik prisma kleurpotloden. Mag ik dan wel meedoen of heb je dan Derwents nodig?
    groetjes,
    Aleida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een leuke Challenge , iedereen veel
    succes gewenst .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijke uitdaging die challenge
    leuk dat er zoveel meedoen geweldig
    monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb mijn bijdrage voor de challenge weer op m'n blog gezet.
    IK heb een projectje er voor gebruikt.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten laten jullie zien, DT! Wat heeft de herfst toch een prachtige warme kleuren. Leuke challenge dus! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een leuke opdracht zeg! Ik heb er dit keer maar een baby kaartje van gemaakt. Weer eens wat anders als het standaard blauw voor een jongetje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb net een nieuwe blog opgestard, en jullie wedstrijd staat er als eerste op. Super leuk om mee te doen aan een challenge. Ik kijk al uit naar de volgende uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Al is het op dit moment gelukkig niet herfstig... heel leuk om een herfstkaart te maken in de kleuren groen en bruin...
    vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie